רוצים לנצל את כוחה של הרשת החברתית פייסבוק ולהגיע לכמה שיותר אנשים וגם לא להוציא על זה הרבה כסף? ובכן, תנו לנו להסביר לכם כיצד תוכלו לעשות זאת בהצלחה. הנה מספר דברים שתוכלו ליישם על מנת לקבל חשיפה גדולה למוצרים/שירותים שלכם וגם להגיע לכמה שיותר אנשים מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן בפייסבוק.
הגדילו את מעגל החברים שלכם בפייסבוק
יותר חברים שווה יותר עוקבים עם הזמן. על כן, תמיד תשאפו להגדיל את כמות החברים שלכם בפייסבוק. נסו לבדוק מדי פעם את ההצעות לחברות שפייסבוק שולחת לכם. ההצעות האלה בדרך כלל מבוססות על אנשים מחשבון המייל שלכם, אנשים שיש לכם בטלפון הסלולרי וכו'. אגב, אם אתם מפרסמים מוצר או שירות המתאים לקהל מסוים, נסו להתחבר לקבוצות המכילות את אותו הקהל ולבקש חברות מהחברים הפעילים בקבוצה.
הפעילו את הפרופיל האישי שלכם
אם אתם מפרסמים את העסק שלכם, חשוב שיהיה לו פרופיל עסקי. מה שכן, אם יהיה לכם כבעלים של העסק, פרופיל אישי שיהיה פעיל ובעיקר מעניין, אז תוכלו גם לייצר ממנו חשיפה לפרופיל העסקי שלכם. קשרו את הפרופיל האישי עם הפרופיל העסקי, הוסיפו תמונה עם הלוגו של העסק גם לתמונת הנושא בפרופיל האישי וכמו כן שימו קישור לכתובת האתר שלכם בשני הפרופילים (העסקי והאישי).
איך תוכלו להפעיל את פרופיל הפייסבוק ולעשות אותו קצת יותר מעניין? כתבו פוסטים אישיים אחת ליומיים או שלושה, שתפו בדברים שאתם עושים, עשו צ'ק אין במקומות בהם אתם נמצאים ושתפו תמונות וסרטונים שצילמתם. עם הזמן, תוכלו גם לשתף פרסומים הקשורים לעסק שלכם. אתם כבר תראו שתצברו קהל עוקבים שיעקוב אחר הפרסומים שלכם.
דבר נוסף, חשוב גם שתשתפו קישורים לכתבות ומאמרים המפורסמים באתר האינטרנט שלכם בתוספת מלל קצר לגבי פעילות העסק, המוצרים, השירותים וכו'.
שידורים חיים בפייסבוק
אם אתם רוצים לזכות בחשיפה ויראלית מהירה וגדולה, תוכלו לעשות זאת באמצעות שידורים חיים. מה תוכלו לשדר בלייב? כמעט הכל החל מהמלצות על מוצרים, הכרזה על מבצעים חדשים, שיתוף טיפים בנושאים הקשורים למוצרים/שירותים שלכם ועוד.
להשתמש בתמונות מיוחדות
אין ספק שתמונות וסרטונים ממירים טוב יותר מטקסטים כתובים. על כן, אל תהססו להשתמש בהם וכמה שיותר. מצאו תמונות עם צבעים מעניינים ומיוחדים וכאלה שימשכו את העין. תמונות מעוצבות תוכלו להכין באמצעות תוכנת Canva המגיעה עם תבניות מעוצבות שיקלו עליכם את תהליך העיצוב.
לצור תכנים מעניינים
לא סתם אומרים את המשפט – התוכן הוא המלך. ככל שהתוכן יהיה מעניין יותר, כך אתם תמשכו אליכם יותר גולשים ועם הזמן, גם תקבלו יותר תנועה מגוגל בצורה אורגנית. כאשר אתם יוצרים תוכן, נסו להיות כמה שיותר יצירתיים, ענו על בעיות וצרכים, הציגו חידושים בתחום וכו'.
היו כמה שיותר פעילים בקבוצות בפייסבוק
כאשר אתם נמצאים בקבוצות שמתקשרות לתחום שלכם, אתם לא יכולים סתם ככה לפרסם ולשתף דברים שקשורים לעסק ומדוע? כי יש סיכוי גדול שאתם תחסמו. על כן, תוכלו לייצר נוכחות בקבוצות כאלה באמצעות מתן תשובות מקצועיות. כך יותר ויותר אנשים יכירו אתכם ויסמכו עליכם. כאשר יפנו אליכם בהודעה פרטית, רק אז תוכלו להמליץ על מוצר או שירות שאתם מוכרים.
מילים אחרונות לסיום
כמו בכל סוג של פרסום, גם בפרסום שאינו עולה כסף, יש להשקיע לא מעט זמן ואנרגיה.
אנו ממליצים לכם ליישם את כל המידע שהוזכר לעיל וכמו כן תמיד לחקור ולבדוק לגבי עדכונים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי ובפרט בפרסום בפייסבוק, שכן מדובר על תחום דינאמי שמשתנה כל הזמן. שיהיה בהצלחה!